چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طرح‌های هفتگی پلیس راهنمایی‌ورانندگی برای جلوگیری از تخلفات | کلاس‌ آیین‌نامه در مشهد اختیاری شد

  • کد خبر: ۱۸۱۰۰۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
طرح‌های هفتگی پلیس راهنمایی‌ورانندگی برای جلوگیری از تخلفات | کلاس‌ آیین‌نامه در مشهد اختیاری شد
فرماندهان پلیس راهور در خراسان رضوی از برنامه‌های مختلف اجرایی این نهاد نظامی در مشهد با هدف کنترل تخلفات و اجرای قانون خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران طرح تشدید برخورد با مخدوشی پلاک خودرو را آغاز کرده است؛ طرحی که بیش از سه هفته قبل در مشهدمقدس نیز اجرا شده بود.

سرهنگ عباس عابدینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهدمقدس با اشاره به این طرح عنوان کرد: طرح مذکور در تهران، طرحی جدید یا کشوری‌ نیست و عموما توسط پلیس راهور در سراسر کشور و در قالب طرح‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برخورد با تخلفات و ناهنجاری‌های رانندگی از وظایف روزانه ماست و ربطی به طرح‌های مختلف ندارد. ما هرکجا که تخلفی صورت بگیرد برای کنترل و ایجاد نظم حاضر خواهیم بود.

عابدینی اضافه کرد: با این حال، فرماندهی پلیس راهور مشهد براساس یک تقویم هفتگی، اقدام به برخورد با تخلفات رانندگی کرده تا از بروز ناهنجاری‌های بیشتر جلوگیری کند.

آغاز اجرای اختیاری شدن کلاس‌های آیین‌نامه در مشهد

یکی دیگر از اخبار مهمی که در هفته‌های اخیر در رسانه‌ها به آن پرداخته شد، موضوع اختیاری شدن کلاس‌های تئوری آیین‌نامه رانندگی بود. طرحی که از سال۱۳۹۷ تصویب شده بود، اما اجرایی نمی‌شد.

سرهنگ علیرضا رحیمی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این‌باره اظهار کرد: قانون اختیاری شدن کلاس‌های تئوری آیین‌نامه در خراسان رضوی و مشهد نیز در حال اجراست و فقط کلاس‌های عملی مهارت رانندگی همچنان اجباری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->